Helyben személyes beszállítás a megadott címre, telefonos egyeztetéssel munkaidőn túli, vagy hétvégi átvétel is lehetséges. Budapest vagy közvetlen környékéről heti gyakorisággal, túrajárattal gyűjtjük, illetve szállítjuk vissza a tankokat. Ebben az esetben mosogatószeres vízzel kérem a tankot kiöblíteni, mert zárt furgonban történik a szállítás, és az üzemanyag kipárolgása hosszú úton elviselhetetlen! Más vidéki településekről postai csomagküldés, utánvétes visszaküldés lehetséges.
Célszerű egy megfelelő méretű kartondobozba csomagolni, az érintkezési felületek közé vastagabb ruhával, hungarocell lappal megóvni, hogy szállítás közben az esetleges rázkódás következményeként a festés ne mattuljon, illetve sérüljön. Fontos, hogy a feladó címe, telefonos elérhetősége a csomagra, vagy a csomag belsejébe maradandó módon fel legyen tüntetve! Ez azért fontos, mert kézi csomagfelvétel esetén fordult elő, hogy a csomagszállító utolsó példánya nem volt olvasható és egy hónapot kellett várni, hogy a Megrendelő jelentkezzen.
Gyakorlatilag mindent. Tanksapka, benzincsap, AC pumpa, szintjelző adó stb. Ha véletlenül valami rajtamarad, azt természetesen leszereljük, csak, ha véletlenül kimarad a csomagból, külön gondot jelent a visszajuttatása.
Általános vállalási idő 1 hét, ritkán előfordulhat torlódás ebben az esetben nem több mint 2 hét. Nagyon rossz állapotú átperforálódott, erősen sérült tank esetén a vállalási idő hosszabbodhat.
Igen a gyantabevitelt követően 4 nap várakozási idővel kell számolni, mindeközben gondoskodni kell a tank megfelelő szellőztetéséről. Óvni kell a melegtől, hűvös-párás környezet meggyorsítja a gyanta kötését.
Az esetek nagy többségében sérülésmentes tankokat kapunk belső felújításra, ezért a technológiát úgy kellett kialakítani, hogy a belső kezelést követően ugyanilyen állapotban kapja vissza tulajdonosa. A tank az adapterre az eredeti rögzítési pontokon kerül felszerelésre, a sav, lúg és csiszolóanyag leszívással nem pedig burogatásos módszerrel van eltávolítva.
Az általunk használt PUR 15 gyanta nehezen ugyan, de egy hosszabb eljárással eltávolítható, így a tank újragyantázható. Ez csak baleseti sérülés, vagy utólagos hegesztés esetén indokolt.
Saját műgyanta bevonat esetén az előző kérdésre adott válasz a helytálló, más nem speciális erre a célra gyártott gyanta esetén többszörös oldószeres és koptatásos módszerrel az eltávolítható.
A gyanta, ha hegesztés okozta hőhatás vagy baleseti sérülés nem éri, élettartama szinte korlátlan.
Nincs olyan sérült korrodált tank, ami nem javítható és a javítás utáni gyantakezeléssel a tank használati értéke az újjal megegyező.
Festett tank esetén úgynevezett plotterezési eljárással, felületónozással megbontás nélkül javítható. Krómozott tank esetén felnyitás után steklizéssel majd újrakrómozással javítható.
Személyes átvétel esetén készpénz, vidékre postai utánvét.