Technológiai lépések

Technológia

Előkészítés
A leszerelt üzemanyagtankot egy a típusra gyártott, vagy univerzális adapterre szereljük, amely a későbbiekben a kihúzató padra vagy a két gépegység bármelyikére egy mozdulattal felhelyezhető és rögzíthető. Amennyiben a tartály nem sérült, tehát csak belső felújításra szorul, a vegyi kamrában vegyszeres belső mosással kezdődik a program. Miután a zsiradékos és egyéb belső szennyeződést eltávolítottuk, teljes belső szárítás következik.

Belső felület kezelés
A száraz tank belsején speciális csiszolószemcsét alkalmazva a gépegység ?száraz? oldalán programozott fordulat- és időtényezővel, kéttengelyű mozgással lekoptatjuk a nagy kiterjedésű vagy összefüggő korróziós foltokat, revét, festékfoltokat. A program lejártával száraz leszívásra állított üzemmódban eltávolítjuk a csiszolószemcsét, és a leválasztó kapszulában összegyűjtjük. Mosás után a rozsda maratását és passziválását a vegyi kabinban végezzük. A marató anyagot szintén ellenőrzötten zárt rendszerben szívjuk és választjuk le, és töltjük vissza a saját flakonjába. Mosás után ismét szárítás következik, majd a tökéletesen száraz felületre kerül a műgyanta.

Gyantázás
A műgyanta betöltését követően nagy mennyisége és tömege miatt megfolyik a belső felületen. A gép a megfelelő program beállításával a műgyanta sűrűségét, kötésidejét figyelembe véve a változó fordulatú kéttengelyű mozgás révén biztosítja az egyenletes vastagságú bevonatot. Az egyenletes és maximális minőségbiztosítás érdekében a folyamat minden szakaszában és teljes egészében endoszkópos vizsgálattal, valamint pH-méréssel győződünk meg a megfelelő minőségről. Teljes kötést követően leszereljük és csomagoljuk a tankot, 96 óra elteltével feltölthető üzemanyaggal